اخبار

در اولین جلسه کمیته مدیریت عملکرد اداره کل تاکید شد:

ارزیابی به صورت کیفی و با اولویت رضایتمندی مردم باشد

ارزیابی به صورت کیفی و با اولویت رضایتمندی مردم باشد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در نشست کمیته مدیریت عملکرد گفت: شاخص ها به گونه ای ارزیابی شوند که نتایج هدایت‌گر و عملیاتی در پی داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان؛ سیاوش آقاجانی در اولین جلسه کمیته مدیریت عملکرد اداره کل، از زحمات اعضای این کمیته در سال گذشته که منجر به کسب رتبه عالی کشوری در بین ادارات کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کشور شد تقدیر کرد.

وی افزود: انتظار می‌رود اعضای کمیته مدیریت عملکرد و تیم خودارزیابی در سال‌جاری نیز با تلاش و کوشش مضاعف و برنامه ریزی به چگونگی بازدید و بررسی عملکرد ادارات تابعه بپردازند.

آقاجانی با تاکید بر در اولویت قرار داشتن رضایت مردم از ارایه خدمات خاطر نشان کرد: شاخص ها طوری ارزیابی شوند که نتایج هدایت‌گر و عملیاتی در پی داشته باشد.

وی با بیان این‌که ارزیابی باید به صورت کیفی و اثرگذار صورت پذیرد، تاکید کرد: نتایج ارزیابی ترکیبی از مستندات و بررسی کیفی میزان عملکرد ادارات تابعه باشد.

آقاجانی یادآور شد: قسمت مهم تصمیم گیری مدیریتی براساس خروجی های کمیته مدیریت عملکرد است بنابراین جایگاه و مدل تصمیم گیری این کمیته نزد مدیران بسیار ارزشمند است.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید