وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امیدآفرینی همسو با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید راهبرد روابط عمومیهای وزارت مردم باشد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر «حجتالله عبدالملکی» در همایش ملی «جهادگران امیدآفرین وزارت مردم» که با حضور مدیران روابط عمومیهای
ادارات کل استانی، سازمانها و صندوقهای تابعه برگزار شد، با تقدیر از اهتمام ارزشمند
حوزه روابط عمومی وزارت مردم برای انعکاس خدمات و دستاوردهای این وزارتخانه، اظهار
داشت: وزارت مردم اجتماعیترین وزارتخانه دولت است و از این رو فعالیتهای اطلاعرسانی
در آن اهمیت فراوانی دارد.
وی با بیان اینکه در حوزه تأمین
اجتماعی، بهزیستی و فنیوحرفهای جمعیت زیادی را تحت پوشش داریم، بیان کرد: بیش
از ۷۰
درصد مردم با این وزارتخانه در ارتباطند و حل دغدغههای آنان باید در اولویت ما
باشد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:
چهار کلان پروژه متناسب با عرصه زندگی مردم در این وزارت تعریف شده که تشریح و
تبیین آن برای مخاطب توسط دستگاه رسانهای و روابط عمومیهای ما راهبردی است.
عبدالملکی بر کار مردم، رفاه مردم،
آتیه مردم و اموال مردم تأکید کرد و افزود: در راه ایجاد تمدن نوین اسلامی و
مقدمهسازی ظهور مهمترین عنصر امیدآفرینی است.
وی گفت: در گام دوم، امید مبتنی بر
ظرفیتهای واقعی کشور باید جهاد تبیین شکل بگیرد و این باید چشمانداز کارشناسان
رسانهای ما باشد.
وزیر تعاون اطلاعرسانی دستاوردهای
دولت را ضروری عنوان کرد و افزود:
خبرهای خوب را
باید بازنشر دهیم تا بتوانیم در جنگ با رسانههای دشمن منفعل نباشیم.
عبدالملکی رعایت اخلاق و صداقت را
لازمه کار رسانهای در حوزه روابط عمومیهای وزارت مردم دانست، و اظهار داشت: سنگاندازی
دشمنان نباید ما را در موضع انفعال ببرد و تمرکز بر امیدآفرینی را نباید فراموش
کنیم.
وی گفت: برای پیگیری مشکلات حوزه
روابط عمومیها کمیته ویژهای با حضور مدیران روابط عمومی تشکیل خواهد شد.